sobota, 24 listopada 2012

Nirvana-Kurt Cobain

Hello :)


Today's post will be about amazing grunge band- Nirvana. I've always known about it band, but I've statred to listinig their song this year. Is started with song "Where did you sleep last night". I known that it isn't their own song. It's a cover of  Leadbelly song. In my opinion their version is better the orginal. I fell in love with Kurt Cobain voice Here you are orginal version: http://www.youtube.com/watch?v=blI2dXHyBj0 ---not in my taste ;p. 

Oh and here's portrait of Kurt. That's one of the newest drawings. I hope you liked it ;)


__________________________________________________________________


Dzisiejszy post będzie o wspaniałym zespole grunge'owym, a mianowicie o Nirvanie. Zawsze ich kojarzyłam, ale zaczęłam ich słuchać w tym roku. Zaczęło się od "Where did you sleep last night". Wiem że to nie ich piosenka tylko cover od Leadlebelly'ego. Według mnie ich wersja jest o nievo lepsza. Zakochałam się w głosie Kurta <3 a tutaj macie orginałhttp://www.youtube.com/watch?v=blI2dXHyBj0. Nie w moim gusie ;/


Zamieszczam jeszcze portet Kurt'a. Jest to jeden z najnowszych rysunków. Mam nadzieję że się wam podoba ;)





My fav Nirvana's song?- all of them are great. I can not choose any one ;)
Last I want to say is that I'm looking for t-shirt, tank top with this band. I've looking for it much time. I find some, but there aren't any in my size. I'm wearing XS/34/UK4/6

__________________________________________


Moja ulubiona piosenka Nirvany?- wszystkie są świetne. Nie potrafię wybrać najlepszej :)
Ostatnią rzeczą którą mam do piedzenia jest to że szukam koszulki z tym zespołem. Znalazłam wiele 
takich, ale nie było mojego rozmiaru :(. Noszę XS/34/UK 4/6#1

#1 by tyska7 featuring a skull bangle

Nirvana shirt
amazon.com




Dr. Martens lace up boots
$160 - gravitypope.com


ASOS skull bangle
asos.com




I jeszcze trochę zdjęć, gifów...




that's how my daughter will look like :)



To na tyle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz